Sista inlägget (Mikaela)

Hej alla kunder!

Jag vill bara säga hej då till alla, och tyvär blir de på detta sätt eftersom jag slutade på Hundlekis med omedebar verkan. Jag har haft en underbar tid med er kunder och era juvliga hundar och som tur är har jag tusentals minnen med alla bilder.

Jag kommer ha kvar bloggen ett tag ifall ni vill ladda ner några av bilderna osv sedan kommer denna blogg läggas ner.

Jag saknar er redan alldelles för mycket och de är verkligen jobbigt att inte spendera mina dagar med hundarna.

Speciellt min fina grupp med Kim, Alma, Sally, Ossie, Nilla, Zeke, Nemi, Sigge, Inka och Maja. Ni har gjort mina dagar fyllda med glädje och tokiga utflykter. Självklart alla andra också!

Lotus och Echo skickar massa blöta pussar speciellt till sina tjejer MAJA, KIM och ALMA!

Jag önskar er lycka till och hoppas allt blir bra för er alla.

Kram från Mikaela, Lotus och Echo... Och Felicia såklart!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nya bloggadressen är www.annashundlekis.blogg.se

2011-03-06 @ 22:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn: (Alt. vilken hunds ägare)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (valfritt)

URL/Bloggadress: (valfritt)

Kommentar: