Lite info (Anna)

Hej alla kunder.
Nu var det ungefär en vecka sen jag satte ut annonsen om att hundlekis är tillsalu och jag har förstått att vissa av er är oroliga för hundlekis framtid.
Jag har fram till idag fått in ett flertal intressenter och det är ingen fara att det inte kommer finnas något dagis framöver.
Jag kommer inte att sälja till någon jag inte tror kan ta hand om era hundar på bästa sätt och som inte kommer att fortsätta i min anda.
Det är alltså inte automatiskt den som betalar mest som kommer få köpa utan den som jag tror är bäst!
jag vill kunna se er i ögonen efter försäljningen och säga att det kommer bli bra, jag vill kunna gå rakryggad ifrån försäljningen!
Jag älskar alla era hundar och jag hoppas att allt kommer att lösa sig på bästa sätt.
Försäljningen kommer inte heller att ske förän till sommaren som jag tidigare meddelat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: (Alt. vilken hunds ägare)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (valfritt)

URL/Bloggadress: (valfritt)

Kommentar: