Hundlekis är tillsalu (Anna)

Nu är det dags för nya tider.
Jag har lagt ut dagis tillsalu, jag kommer att börja plugga i höst, har redan kommit in på en linje men fått uppskov på 1 år.
Jag känner att jag tyvärr inte orkar att vara egenföretagare längre. jag älskar alla hundarna och ni kunder är helt sjukt underbara! Jag kommer antagligen inte sälja förän till sommaren och jag lovar er att jag inte säljer till vem som hellst.

Jag älskar era hundar, jag har kämpat för att göra det här hunddagiset till det bästa och jag kommer inte sälja till någon jag inte tror kan ta hand om era hundar på absolut bästa sätt och fortsätta driva dagiset i samma anda.

Så nu hoppas jag att ni litar på mig och tror på att jag kommer att göra det bästa för dagiset.

Dagisbilen kommer följa med i köpet så hundarna kan fortsätta komma ut på utflykter och jag kommer vara behjälplig för den som väl köper.

Jag vill vara den som berättar att nya tider är på gång, men än har vi många månader på oss innan det händer något.
 
Som det är nu är det flera som redan har hört av sig om köp och vill ha kvar mikaela och emma och jag hoppas också att de stannar kvar och tar hand om våra bästa vänner.

Som sagt lita på att jag gör det bästa för era hundar nu :)


Kommentarer
Postat av: Ingela, Annika och Maja S

Tråkigt tycker vi! Men förstår dig trots allt! Vi kommer att sakna dig!

2011-02-10 @ 17:40:48
Postat av: Totte

Totte och jag undrar vad vi kan göra

för att hjälpa till?



Hälsning från Kicki

2011-02-16 @ 10:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn: (Alt. vilken hunds ägare)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (valfritt)

URL/Bloggadress: (valfritt)

Kommentar: