FÖRKLARING (Mikaela)

Hej alla kunder!

Fick precis höra att de nog blivit lite missförstånd mitt i allt som händer just nu.
Vill först förklara att JAG inte ringt runt till några av er alls som rykten tydligen gick på dagis just nu.
De är så himla lätt att saker missförstås nu.

Så hör ni något så fråga OSS eller framförallt ANNA innan de cirkulerar massa saker som inte stämmer.
Läget är jobbigt som de redan är för alla inblandande, men vi måste alla förstå att de är de bästa för oss alla som kommer att ske. Anna kommer att hitta en bra överagare av hundlekis som kan ta över där Anna slutar.
De tror jag absolut!!


Jag är hemma och är sjuk, varit magsjuk innan och fortsatte må dåligt igen efter i måndags. Jag kommer vara tillbaka på dagis på måndag och förhoppnings vara frisk! Så jag är inte hemma av annan orsak. Självklart så är jag inte lika glad som vanligt som säkert alla märke i måndags MEN de är ju för att de alltid är jobbigt med förändring i livet. Vem vet detta kanske leder till något mycket bättre? För er kunder kommer de iallafall fortsätta vara bra... de tror jag absolut, så ni behöver inte oroa er.

Precis som Anna skriver så medföljer våra anställningar efter att ny person köpt hundlekis. Vi blir alltså inte utslängda på gatan utan jobb. Utan de är vi själva, jag och Emma som väljer om vi vill ha den nya ägaren som chef eller inte. Jag vill helst vara min egen chef efter alla år av hoppande fram och tillbaka och därför säger jag att jag inte vet om jag kommer vara kvar efter ägarebytet.

Jag hoppas fortfarande att bankerna ska ändra sig och godkänna mitt lån så att JAG kan ta över hundlekis.

Jag säger varken ATT jag kommer vara kvar eller att jag INTE kommer vara kvar.
Om jag vill vara kvar så får jag alltså detta. Och detta beslut kommer jag att ta när jag vet vem som kommer ta över hundlekis. Kommer inte jag vara kvar så kommer den nya ägare med all säkerhet hitta en jätte bra ny dagisfröken till era vänner.

Som Anna skriver, lita på henne att hon gör ett bra val av ny ägare till Lekis.
Och sen får framtiden visa om jag och Emma kommer vara kvar eller inte. Men oavsett så kommer era hundar att ha de bra för jag tvivlar inte på att Anna kommer välja en bra efterträdare.

De är jätte gulligt av er kunder som engagerat er i att jag och Emma skall vara kvar, de uppskattar vi men de kan så lätt missförstås.

Har ni mer frågor, fråga OSS!
Vi förstår om ni blir oroliga.


Kommentarer
Postat av: Totte

Jag har visst missat alla rykten och det var nog bra. Hoppas iaf att du får lånet från banken.



Go´kväll från Kicki och Totte

2011-02-17 @ 22:39:19
Postat av: Mikaela

Ja i såna här situationer så blir de så lätt missförstånd så de är nog bara bra att missa sånt hehe.



Tack :)



Mikaela

2011-02-18 @ 00:10:39
Postat av: Teo

Har också missat alla rykten.... Bara bra tycker jag : )

Hoppas det ordnar sig med banken så att du får ta över!

Trevlig Helg från Jessica & Teo.

2011-02-18 @ 13:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn: (Alt. vilken hunds ägare)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (valfritt)

URL/Bloggadress: (valfritt)

Kommentar: