7 Februari (Mikaela)

Idag gick jag med min grupp till fotbollsplanen, alla hade massa spring benen!
Eftersom vintern varit vääldigt lång nu så börjar jag tröttna på alla snöbilder, så idag hittade vi till våran stora glädje en liten fläck vår ;)

Idag hade jag en extra hund med mig, blandisen Maurice. Kim, som vanligt hälsar alla välkommna med lite Kim lek. Så dom röjde gärnet tillsammans.


Kärlek i närbild


Mmmmm, bara de godaste gott!

Jag är usel på att kasta, tur att Nemi fångar bra ;)

Nilla funderar lite

Ossie glupsk?!

Kim fått spel, hehe?

Maurice

Alma

Zeke

Ossie

Maja trivs i gräset

Är man liten måste man ta sig fram med bestämda steg här i livet!

Gruppfoto


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: (Alt. vilken hunds ägare)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (valfritt)

URL/Bloggadress: (valfritt)

Kommentar: