28 februari (Anna)

Idag var en sån där dag som jag bara var tvungen att åka til skogen och få njuta av naturens underbara värld.
Hundarna och jag åkte hem till mig i Lissma och alla hundar fick vara lösa, utom Teo som fick gå i långlina.
Hundarna som var med mig i skogen var:
Bianca, Sixten, Rufus, Lola, Maja S, Teo, Totte, Tessie, Baloo och Bisse.
Med ut hade jag min lilla kamera, som faktiskt börjar ge upp efter att blivit tappad i snön lite för många gånger :(
och systemkameran funkar inte heller. Men kameran ville gå med på en del bilder iallafall.


Fullt ös medvetslös

Sixten markerar ut vägen så vi ska hitta tillbaka

Lappojkarna undrar var Maja gör med snön egentligen

Baloo är glad att få vara lös med polarna i hemmaskogen

Bianca långnos :p

Finaste Totte

Mitt fina pälsmonster

Maja tyckte det var dags att ha en kombobild - både snö och pinnar i skägget

Sixten ser lite olycklig ut, han ville ha godisen utan att poséra faktiskt

Fina rufus!

Var det godisutdelning här?

Tessie ställer alltid upp för fotoposéring iallafall

Ska vi gå tillbaka nu?

Teo sötnos som också ville vara med på kort

Kommentarer
Postat av: Teos matte

Vad roligt att se : )

Ha det Gott!

2011-02-28 @ 14:02:25
Postat av: Maja S matte

Vad härligt ni har det! Men det blir till att ta fram kam och borste i kväll...

2011-02-28 @ 14:26:07
Postat av: Anna

Haha förstår inte alls varför kammen skulle behöva komma fram :D hon är ju väldigt duktig maja på att få skägget att byta skepnad.

2011-02-28 @ 19:44:46
Postat av: Kicki och Totte

Underbara bilder!

2011-02-28 @ 20:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn: (Alt. vilken hunds ägare)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (valfritt)

URL/Bloggadress: (valfritt)

Kommentar: