25 feb (Anna)

ja som ni läst nedanför så var jag hemma igår och i förrgår (eller ja då öppnade jag ju men åkte sen hem) för att jag inte mådde bra.
Jag har ju problem med min mage, har juu endometrios som jag berättat om tidigare och när den slår till är det inget annat som hjälper än att sova bort smärtan.
men det bästa är att när smärtan är borta mår man som vanligt igen.
Så idag är jag på benen och mår super igen.

jag hade lite spring i benen efter 2 stillsittande dagar. så jag tog med mig kajsa, chappik och totte till vega med bisse och baloo och hämtade hobbe hemma hos mina föräldrar.
Väl där så sprang vi in i vega, in i kolartorp, upp vid coop forum, förbi miomöbler och sen hem till mina föräldrar igen.

passade på att ta en snabbdusch innan jag nu är tillbaka på dagis med ett gäng trötta hundar.
Ja och en blöt, för bisse råkade gå in i duschen så han blev dyngsur!

fick inte med mig någon kamera ut men här kan ni titta hur vi sprang, blev nästan 7 km på årets första löprunda.


Kommentarer
Postat av: Kajsa´s matte

Ingen dålig runda!!! Oj,oj.

Nu förstår jag varför Kajsa hittar så bra på ALLA gångvägar i Skogås med omnejd.

Sonja.

2011-02-28 @ 10:56:52
Postat av: Lotta Ekberg

oj, har jag glömt att berätta att Bisse tycker om att stå/vara i duschen då man är där ;)

2011-03-01 @ 22:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn: (Alt. vilken hunds ägare)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (valfritt)

URL/Bloggadress: (valfritt)

Kommentar: