22 Februari (Mikaela)

Måste be om ursäkt för dålig uppdatering, jag har iof bara jobbat typ 1 dag i veckan sista två veckorna så har inte hunnit med att fota våra 4 benta vänner riktigt ;) Nu är jag tillbaka  igen men tyvär så har minneskortet till kameran lagt av så har inte kunnat fota ännu heller. Jätte tråkigt eftersom de varit kanonfint väder :)

Idag va vi på fotbollsplanen med Emma och hennes gäng. Och där va de total fnatt, igår gick jag och gänget i koppel och varvade en eller två som va lösa eftersom vi gick på en väg där man ofta möter folk.. Så dom hade inte fått röja av sig helgen ordentligt. Men idag fick dom de!

Jag kommer gå ner i tid from i morgon och jobba 9-15, så ni inte behöver fundera på vart jag försvunnit. Jag är med på rastningarna som vanligt och lovar att köpa nytt minneskort så fort lönen kommer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: (Alt. vilken hunds ägare)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (valfritt)

URL/Bloggadress: (valfritt)

Kommentar: