Välkomna tillbaka! (Anna)

Hej hej.
Nu är vi tillbaka helt och hållet efter semestern.
Mikaela har börjat jobba heltid hos oss nu och stänger på dagarna,
jag öppnar som vanligt och Cattis jobbar mellan 9 - 15.

Vi har varsina grupper som vi går med.
Inte helt klart ännu men vi tror att det kommer att se ut så här:

Anna: Lancelot, Breezer, Rufus, Shaya, Helmut, Bella, Sixten, Tessie, Arina och Zoe

Mikaela: Alma, Ossie, Nilla, Nemi, Kim, Shakira, Simson, Sally och Bianca

Cattis: Zeke, Bandit, Mitzy, Kajsa, Hugo, Maja, Sigge, Lurvas/Totte, Chappik och Teo

Vi har satt upp nya riktlinjer.

Vi har gruppdag onsdag och fredag. Då kommer vi gå själva med våra grupper och bara koncentrera oss på att få gruppen tajtare och bygga på relationen till "våra" hundar.

hundarna ska få vara lösa i skog/hage minst 2 gånger i veckan.

oftast är det så här ändå men bra att ha det nerskrivet.

Nere på dagis har vi byggt ett skrivbord där jag kan jobba med papper m.m
Sen har min familj hjälpt mig att riva ut köket och satt in nytt.
Så nu ska det bara in en diskmaskin (den vi satte in var trasig) och en till bänkskiva så är allt klart.

så nu har vi tvättmaskin, torktumlare, diskmaskin, spis och ugn. och en massa nya skåp.

Sen har vi även fått nytt foder (Purina Proplan lamm och Ris) på dagis men om det skriver jag ett eget inlägg.

Här kommer bilderna jag tog i hagen i måndags


Lerbad för alla


Söta Arina i närbild

Nilla övar på olika miner :p


En glad Zoe som tycker kameran verkar rolig


Mitzy pussas med Mikaela


Fina pojken Zeke vill oxå ha lite uppmärksamhet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: (Alt. vilken hunds ägare)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (valfritt)

URL/Bloggadress: (valfritt)

Kommentar: