Skogsröj (Anna)

Idag på våran gruppdag tog jag med mina underbara hundar på åktur.
Lastade in lyra, Baloo, Zoe, Arina, Tessie och Bella i bilen och åkte till tryleninfarten mitt emot jordbro ind infarten.
hade packat ner vatten, mobil och fått igång stora systemkameran som har bråkat med mig ett bra tag.

Det var iallafall vad jag trodde.
Tog massa bilder på springande galningar, tror de inte var stilla en sekund första timmen.
Rejs efter rejs.
ett perfekt gäng som lekte otroligt bra tillsammans.

Vi gick över en flytbro och hundarna badade i sjön den gick över.
Lyra var lite liten så hon bad matte snällt om hjälp, gick inte komma upp för henne annars.

Tessie och Zoe höll stenkoll på mig, försökte glmma mig men han inte vända en meter på stigen innan de var vid min sida igen.

Helt plötsligt såg jag ett hus och en häst i skogen = dags att vända.
Försökte gå efter viltstängslet istället och hundarna gick glatt på men jag vände när vi kom till ett översvämmat område där vattnet var 60cm djup.

Gick tillbaka mot Trylen och lät hundarna utforska området medan jag vandrade runt och funderade på vart bästa vägen att gå var.

tyvärr upptäckte när jag kom hem att det bara var 10% av alla bilder som var hela,
resten var trasiga filer och gick inte öppna.
Stor suck!!
Så ni får helt enkelt bara se de bilder som blev även om jag tog en massa mer foton.




gladprick

Dagens gäng: Arina, Zoe, Lyra, tessie, Baloo och Bella

Slut på komando dags för röj igen!!

Kommentarer
Postat av: Nina

Där fick ni ett riktigt bra porträtt på Arina vilket inte är det lättaste...

2010-08-28 @ 15:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn: (Alt. vilken hunds ägare)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (valfritt)

URL/Bloggadress: (valfritt)

Kommentar: