Gruppdag 11 Aug (Mikaela)

Ja som ni redan sett på tidigare inlägg så har vi  börjat med kvalitets dagar med våra grupper. Jag är helt kär i min lilla grupp och dom kompleterar varandra så himla bra :) Alla har sina egenskaper.. Och ju mer jag lär känna era små troll ju mer kär blir man, såklart!

Idag tog jag min grupp som för dagen var Alma, Ossie, Kim, Nemi, nilla, Lotus och Echo. Jag är så dålig på namn vad ställena heter här i Skogås, de är ju inte direkt min hemmaplan.
Men vi gick in i en skog som börja vid magelungen (tror jag) vi gick och gick och gick.. tills jag insåg att vi va totalt vilse, hundarna jätte lyckliga över de. Efter 3 timmar hörde jag bilar och trodde att äntligen va vi nära dagis.. men när vi titta ut från skogen så såg jag att vi va i länna industriområde... PUST!

Alma la sig ner och sa god natt och tack för mig, hihi. Hon va så trött och ville inte gå en meter till.. eftersom jag absolut inte hittar från länna till dagis ringde vi Anna som kom och hämtade oss :D

Vi va blöta, trötta och mycket nöjda efter dagens tripp som avslutades med att sitta och vänta på Anna och gosa lite, Alma och Kim tjinga mitt knä medans resterande låg så nära dom kunde och somna mitt i allt buller från bilar och industri...

Här kommer dagens bilder!



Vart hittar man Nemi om inte i första bästa vattenpöl!?

Kim har en lååång tunga

Dagens sitta stilla grupp foto :)


Snygga Kim

Vi hitta en lång bäck som dom rejsade fram och tillbaka i, visa kunde till och med simma.

Blöt och söt Alma

Skulle bli en fin bild på Ossie, men alma ville ha sin svans med hehe

Tjoffs så försvann mina fötter och ben under vattnet..

Alma ler mot kameran

Nilla ler hon med..

Nemi vet också hur man ler mot kameran ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: (Alt. vilken hunds ägare)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (valfritt)

URL/Bloggadress: (valfritt)

Kommentar: