26 Augusti (Mikaela)

Även idag tog vi bilen jag och Anna, fast till rudan tror jag de heter.
En jätte fin skog med en mysig lite sjö och motionsspår.
Idag fick vi vara ensamma i skogen, de gillar vi! Shaya tillbaka från semestern så hon röjde lyckligt runt i skogen med sina kompisar igen. Hon tyckte min Echo va en riktigt snygg kille... bra smak?! (Inte alls partisk hehe)

Som ni säkert märkt har vi inte haft gruppdagar denna vecka då jag och Anna varit ensamma.
Men nästa vecka är allt som vanligt igen!

I morgon är jag tyvär ledig.. då dotterns dagis är stängt. Så vi ses på måndag.
Så jag säger trevlig helg redan idag ;)


Bianca på inkallning


Vacker Mitzzy

Trött Hugo



Tessie har lite smuts på tungan

Rufus

Simson och Hugo

Kajsa


Lekpolare Zeke och Bianca

Shaya och Echo



Zeke vill vara en brun pudel idag

Zoe studerar nya hoppstiler, Lotus hoppar

Men blev de grunt här igen?!

Bella


Kommentarer
Postat av: Kicki Tottes matte

Jag vill också jobba på Hundlekis. Bilderna på glada, våta, leriga, trötta hundar är underbara.

2010-08-26 @ 19:18:24
Postat av: Mikaela

Visst är de härligt! underbart jobb med helt underbara dagishundar :)



Fröken Mikaela

2010-08-26 @ 21:51:42
Postat av: Sonja Kajsa´s matte

Ni är inte bara jätteduktiga med hundarna utan också jättebra fotografer! Härliga kort som vi får ta del av på detta trevliga sätt, tack för det. Trevlig helg!

2010-08-27 @ 11:40:11
Postat av: Mikaela

Tackar :)

Jätte roligt att ni kommenterar här i bloggen.. :D

2010-08-27 @ 13:56:46
Postat av: Nina

Ja tro det eller ej men nu är jag inne och tittar på mina fina hundar. De ser ut och stortrivas :)

2010-08-28 @ 15:42:20
Postat av: vikarieBella

Jobbade i fredags och det är verkligen stor skillnad på hundarna! De är så tillfreds och trivs med de nya upplägget på dagis! Anna och Mikaela är verkligen duktiga, det är en fröjd att jobba som hunddagisfröken på Hundlekis!

2010-08-28 @ 21:42:44
URL: http://bellashundar.blogg.se/jovial
Postat av: Mikaela

Tack Bella :)

Och du är värdens bästa vikarie :D

2010-08-29 @ 16:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn: (Alt. vilken hunds ägare)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (valfritt)

URL/Bloggadress: (valfritt)

Kommentar: