12 Augusti (Mikaela)


Idag tog Jag och Anna våra grupper och åkte till Lissma, till Annas hemmaskog.
Den är helt perfekt att släppa alla lösa i.
Och den är så vacker, den skogen :) Och jag är glad för då slipper jag gå vilse hehe..

Anna hade Arina, Zoe, Bella, Tessie, Baloo, Lyra
jag hade, Alma, Ossie, Nemi, nilla, Kim, Echo, Lotus

Här kommer dagens bilder, jag och Anna turades om att fota!





Kim balanserar, Echo är väldigt impad av sin tjej

De är tur att naturens vattenskålar är fulla efter allt regn

Ett försök till gruppfoto, inklusive Anna som klättrar..


Anna tar fram vattenflaskan, Tessie undrar om de är gott, Alma ser skeptisk ut och Zoe vill nog smaka lite..
Puss fröken Anna!

Bella bus


Någon är lite närgången, kan de va Echo?

En väldigt trött Nilla

Snygg Ossie

Linslusen Nemi, söt som få!





Lite kärlek mellan Echo och Kim

Blink blink från Alma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: (Alt. vilken hunds ägare)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (valfritt)

URL/Bloggadress: (valfritt)

Kommentar: